tisdag 13 november 2012

Några bilder från Georgien

Jag tog mig helskinnad till Georgien (efter fem timmar i en minibuss med bara männ!!). Väl framme i Tiblis mötte Daniel upp mig och sedan dess har det varit full fart. Mina fötter och ben är alldeles trötta av att ha gått runt på nästan varenda gata här. Förutom att upptäcka Tiblis har vi även varit på ett äventyr i en nationalpark i de östra delarna av landet. 
Jag ska skriva lite mer om mina äventyr här i Georgien senare. Tills dess får ni hålla till godo med lite bilder!!  

Bilder från Georgiens landsbyggd och nationalsparken:  












Några bilder från TIBLIS!






Vet inte om ni kommer åt länken (men jag tror att ni ska kunna göra det) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151314220781798.526516.562506797&type=1&l=32a82a9075
så finns där ännu mera bilder att tittta på. Några av dem är från Georgien. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar