tisdag 23 oktober 2012

Vad vill ni veta? Vad vill ni läsa om?

Vad vill ni att jag ska skriva om här på bloggen?
Kan ni inte komma med förslag - ibland blir man lite inrutad i sina egna tankar och vanor. Skriv massor med förslag i en kommentar vett ja!!

Att skriva denna blogg gör att jag får chans att dela mig av allt jag upplever, tänker och tycker! Det blir som ett ställe för mig att skriva av mig på, ventilera mina intryck. Och så vill jag att fler ska kunna få ta del av min resa och mitt äventyr.

Det är så roligt att se hur många det är som läser och som är med mig på min resa =)
Tack kära läsare och tack för alla kommentarer!

3 kommentarer:

  1. Foton är alltid kul att se!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är kul att läsa om mat, det verkar ju skilja en del från det svenska köket! Kram

    SvaraRadera
  3. kulturkrockar är alltid spännande att läsa om, har det hänt något mer konstigt sen du kom till Armenien som skiljer sig från Sverige? :) Kram

    SvaraRadera