måndag 17 september 2012

Mitt internet i bilder


Här kommer min internetsladd ner från någon slags mottagare från taket.


Här går internetsladden in genom väggen (det var det hålet som de borrade med den stora borrmaskinen). Jag hoppas verkligen inte att det var borrningen som gjorde sprickan i fasaden. Hoppas inte!


Sist men inte minst kommer internetsladden in i lägenheten och så stoppar jag bara in den i min dator och så fungerar det alldeles utmärkt - eller nästan alldeles utmärkt. Ibland protesterar det lite men då får man ha lite tålamod och vänta några minuter och så kommer de igång igen. 



3 kommentarer:

  1. Inte trådlöst direkt....

    SvaraRadera
  2. Det är ju helt underbart. Haha. Fint att följa med dig på resan Tove!

    SvaraRadera
  3. Haha, vilken lösning! Härligt att det fungerar iaf. :)

    SvaraRadera