lördag 29 september 2012

Jerevan by night

Jag, min handledare och ledaren för ungdomssektionen efter en kopp te på ett av många caféer i Jerevan. 

Ytterligare ett café - det verkligen kryllar av dem! Överallt! Verkligen. 

Cascade - massor med trappor och ibland rinner det visst vatten där oxå. Högst upp finns segertecknet. För vilken seger den restes för har jag inte riktigt koll på men jag ska säga till när jag fått det klart för mig. 

Den rökande kvinnan - det blev visst massor med diskussioner om denna staty. Det kan ju inte vara en staty med en naken kvinna som röker - det går ju inte för sig! Verkligen inte. 

Här är jag vid de dansande och sjungande fontänerna. Jättemaffigt och fint. Hög musik och så skiftar fontänerna färg och höjd i takt till musiken. Finfint!




2 kommentarer:

  1. Det ser verkligen jättefint ut! :)

    SvaraRadera
  2. Det ser ju rikitigt härligt ut! Du får beta av några cafeér om dan....

    SvaraRadera