söndag 23 december 2012

idag är det den 23 december

och idag råkar jag fylla år, 24 år!
Inte för att det är sådär himla märkvärdigt utan det är ju något som vi alla gör sådär en gång varje år. Men lite roligt är det i alla fall.

Vi får se vad vi hittar på idag, kanske blir det en liten matbjudning här hemma, någon fin film eller kanske middag på en restaurang - vi får se! Jag tror det inte blir som förra gången jag fyllde år utomlands, då surfade jag och vi drack en fin drink vid en bar vid standen men jag är säker på att även denna födelsedag blir fin och minnesvärd!

Födelsedag år 2008

1 kommentar:

  1. Grattis min älskade fina stora tjej! Det verkar som om du samlar på annorlunda födelsedagar!
    Skönt att Sandra är där och firar med dig. Plockade precis fram tomten som du fick på en av dina födelsedagar när du var liten, han får stå framför brasan.
    Ha en riktigt fin dag, och bränn inte köttbullarna =)

    SvaraRadera