onsdag 19 december 2012

Dag 110

Tiden springer iväg! Nu har jag varit här i 110 dagar och om två veckor kommer jag hem, om 14 dagar landar flyget på Arlanda. Ibörjan kändes det som om denna dag aldrig skulle komma men tänk, den kom! Det ska faktiskt bli skönt att komma hem till alla nära och kära, till snön, till ett land där jag kan göra mig förstådd. Hemlängtan har börjat komma tillbaka nu när jag börjat inse att det är nära hemresan. Men att åka hem innebär oxå att jag måste säga hej då till alla här. Dubbla känslor.

Men innan det blir dags att säga hej då kommer jag att få besök från Sandra och vi ska turista här i Yerevan. Det ska bli roligt! Så på natten mot lördagen hoppar jag in i en taxi till flygplatsen för att hämta upp Sandra!

Längtar till jag får krama om er där hemma!

1 kommentar:

  1. Vi längtar också!! Men se till att ha två riktigt bra sista veckor där borta =)

    SvaraRadera